Τελευταια Νεα

Προτεινομενη Αναρτηση

10 Απίστευτες Χρήσεις Της Κρέμας Nivea, Που Θα Ευχόσασταν Να Γνωρίζατε Νωρίτερα. Θα Ξετρελάνει Όλες Τις Γυναίκες!

1. Αντι-γήρανση Κηρύξτε πόλεμο ενάντια στις ρυτίδες σας με την κρέμα αυτή. Απλά απλώστε λίγη κρέμα στις προβληματικές περιοχές πριν πέσετε ...

Taxidia Zohs

Στήθος κοτόπουλο στο φούρνο με σάλτσα ντομάτας και τυρί




Στήθος κοτόπουλο στο φούρνο με σάλτσα ντομάτας και τυρί




Στήθος κοτόπουλου στο φούρνο, με υπέροχη κρούστα παρμεζάνας καλυμμένο με σάλτσα ντομάτας και λιωμένη μοτσαρέλα, σερβιρισμένο με μακαρόνια ή άλλο ζυμαρικό επιλογής σας. Μια πανεύκολη απλή και γρήγορη στη παρασκευή της συνταγή (από εδώ) για ένα πεντανόστιμο πιάτο που για το καθημερινό οικογενειακό τραπέζι που θα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι. Δοκιμάστε το!


Υλικά συνταγής

2 μονά στήθη κοτόπουλο φιλέτο συνολικού βάρους 450 γρ. περίπου
3/4 φλ. τσαγιού ψίχουλα ψωμιού (ψωμί 3 ημερών θρυμματισμένο σε ψίχουλα στο μούλτι)
1 κ.γ. μυρωδικά αποξηραμένα βασιλικός, δυόσμος, ρίγανη θυμάρι κ.λ.π. (προαιρετικά)
1/4 φλ. τσαγιού τριμμένη (στο ψιλό του τρίφτη) παρμεζάνα
1 ¼ φλ. τσαγιού σάλτσα ντομάτας για ζυμαρικά επιλογής σας, έτοιμη εμπορίου ή σπιτική συνταγή εδώ
1 ¼ φλ. τσαγιού τριμμένη (στο χοντρό του τρίφτη) μοτσαρέλα
αλάτι πιπέρι
1/2 κιλό μακαρόνια Νο. 6 ή Νο. 10
ελαιόλαδο ή βούτυρο λιωμένο για τα μακαρόνια
τριμμένη παρμεζάνα για πασπάλισμα (προαιρετικά)




Εκτέλεση συνταγής
Για τη σάλτσα: Αν πρόκειται να φτιάξετε τη δική σας σπιτική σάλτσα ξεκινάτε τη παρασκευή της σύμφωνα με τις οδηγίες της συνταγής. Μπορείτε να παραλείψετε τελείως το βασιλικό ή να τον αντικαταστήσετε με λίγο μαϊντανό. Επίσης για το κοτόπουλο θα χρειαστείτε τη μισή δόση σάλτσας, δηλ. 1 ¼ φλ. τσαγιού, αν όμως θέλετε και επιπλέον σάλτσα για τα μακαρόνια σας φτιάχνετε όλη τη δόση. Τέλος η σάλτσα πρέπει να σιγοβράσει, να σωθούν τελείως τα υγρά της και να μείνει μόνο με το λαδάκι της. Για τα μακαρόνια: Εν τω μεταξύ βάζετε σε μπόλικο αλατισμένο κοχλαστό νερό τα μακαρόνια σας να βράσουν αλ τέντε σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Μετά τα σουρώνετε καλά, τα ξαναβάζετε στη κατσαρόλα που τα βράσατε, τα περιχύνετε με λίγο ελαιόλαδο ή λιωμένο βούτυρο, τα ανακατεύετε και τα διατηρείτε ζεστά. Για το κοτόπουλο: Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200 βαθμούς στον αέρα. Κόβετε το κάθε στήθος κοτόπουλο οριζόντια στη μέση ώστε να έχετε 4 κομμάτια, τα οποία αλατοπιπερώνετε και από τις 2 πλευρές. Σε ένα φαρδύ μπολ αναμιγνύετε το θρυμματισμένο σε ψίχουλα ψωμί, τη παρμεζάνα και προαιρετικά 1 κ.γ. από μυρωδικά αποξηραμένα επιλογής σας. Βουτάτε τα στήθη κοτόπουλο, ένα τη φορά, μέσα στο μπολ φροντίζοντας να καλυφθούν καλά με το μείγμα και από τις 2 πλευρές. Τα τοποθετείτε σε ένα λαδωμένο πυρέξ, το ένα δίπλα στο άλλο και τα ψήνετε στο προθερμασμένο φούρνο για 20-25 λ περίπου, γυρίζοντάς τα και από την άλλη πλευρά στα 10 λ ψησίματος, ή μέχρι να αρχίσουν να ροδίζουν και να γίνονται τραγανά. Σημείωση: Ο χρόνος ψησίματος είναι ανάλογος με το φούρνο σας και το πόσο χοντρά είναι τα κομμάτια κοτόπουλου. Λάβετε δε υπ΄ όψη ότι θα τα ψήσετε για άλλα 5-10 λ οπότε μη τα παραψήσετε διότι θα χάσουν τους ζωμούς τους και θα σφίξουν. Όταν το κρέας κοτόπουλο δεν έχει καθόλου ροζ χρώμα αίματος είναι έτοιμο. Τα βγάζετε από το φούρνο και με ένα κουτάλι απλώνετε πάνω από κάθε στήθος σάλτσα ντομάτας. Από πάνω στρώνετε ισομερώς τη τριμμένη μοτσαρέλα, ξαναβάζετε το ταψί στο φούρνο και συνεχίζετε το ψήσιμο για 5-10 λ επιπλέον ή μέχρι να λιώσει το τυρί και ψηθεί καλά το κοτόπουλο. Τα σερβίρετε πάνω από μακαρόνια, τα οποία προαιρετικά έχετε πασπαλίσει με τριμμένη παρμεζάνα και έχετε προσθέσει επιπλέον σάλτσα ντομάτας.







ΔΙΑΤΡΟΦΙKEΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ: Ποσότητα ανά μερίδα: Θερμίδες: 1070, Συνολικό λίπος: 31g, Κορεσμένο λίπος: 9g, Χοληστερόλη: 219mg, Νάτριο: 1738 mg, Υδατάνθρακες: 98g, Πρωτεΐνη: 97g.

Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας